poniedziałek, 1 lipca 2013

Najlepsze projektant ki
Każdy ma jakieś za interesowania. Dziewczyna, o której chce opowiedzieć prowadzi bloga jako Dagencjos
jest moją przyjaciół kom to ona namówiła mnie bym zaczęła pisać bloga.
Zaczęła szkicować około 3 lata temu wtedy jej prace były jeszcze takie, szczerze mówiąc jak moje dziś.
Np takie:



baletnica :ja w emo
A teraz robi coś bardziej w tym stylu:
tak wyglądam

 Pourodzinka.plthe simssyrenka z słuchawkamikokarda anglidelikatnaangry birdsdla top.oli:koń2 in 1 dagencjos vs gąbka<332 w 1dagencjos vs marleyDla Wszystkich!!!PARIS
To na razie wszystko, ale jeśli spodobały ci się projekty Dag(encjos)(i) wejć na jej stronę na ,której ma jeszcze kilka projektów .http://www.top-modelki.com/studio/portfolio/Dagencjos-4261.html
Do przeczytania następnym razem cześć.

2 komentarze:

  1. Thx że o mnie napisałaś <3
    ale nigdy nie będę projektować np. tak jak domi_modelka czy atnasia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. projekty domi modelki maże są ładne ale włosy misię nie podobają ale zbliżasz się talętem do antnasi

      Usuń